
Bos presenteert promotietruck Weesp
AlgemeenWEESP - Water, Wonen, Werken, Weesp. Met die slogan en bijbehorende mooie foto's van Weesp rijdt een truck van Wim Bos de komende jaren door binnen- en buitenland.
De oplegger vanochtend gepresenteerd bij restaurant 't Heertje aan de Herengracht: een cadeautje van Wim Bos Transport aan Weesp. Het bedrijf werd in januari door bedrijvenvereniging IVW uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.
ADVERTENTIE
Weesp 650
Het idee is overigens niet nieuw: Wim Bos reed tien jaar geleden, tijdens het feestjaar 'Weesp 650' ook met een truck door het land met Weesper promotie op de zijkant.
![]()
![]()
De truck uit 2005:
![]()












