Iedereen erg blij met de truck
Iedereen erg blij met de truck

Bos presenteert promotietruck Weesp

Algemeen

WEESP - Water, Wonen, Werken, Weesp. Met die slogan en bijbehorende mooie foto's van Weesp rijdt een truck van Wim Bos de komende jaren door binnen- en buitenland. 

De oplegger vanochtend gepresenteerd bij restaurant 't Heertje aan de Herengracht: een cadeautje van Wim Bos Transport aan Weesp. Het bedrijf werd in januari door bedrijvenvereniging IVW uitgeroepen tot Bedrijf van het Jaar.

ADVERTENTIE

Weesp 650 
Het idee is overigens niet nieuw: Wim Bos reed tien jaar geleden, tijdens het feestjaar 'Weesp 650' ook met een truck door het land met Weesper promotie op de zijkant. 




De truck uit 2005:

Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant

Tekstadvertenties