
Het leek een plofkraak, maar was het niet
Politie & JustitieWEESP - Even leek het er op dat er een plofkraak was gepleegd op het kantoor van de Rabobank aan de Irenelaan. Het bleek loos alarm. Mogelijk dat vuurwerk een rol speelde.
Een grote politie-inzet, vanavond rond half tien. Er waren meldingen binnengekomen van een plofkraak op het bankkantoor van de Rabobank. De politie zette onder meer meteen een helikopter in om het gebied af te speuren.
Het bleek loos alarm. Wat er nu precies is gebeurd, dat is nog niet duidelijk. Maar even daarvoor, rond kwart over negen, werd er boven Weesp wel zwaar vuurwerk afgestoken. Ook daarvan kreeg de politie meldingen en mogelijk is dat door omstanders aangezien voor een plofkraak.







