Veel politie rondom de bank
Veel politie rondom de bank

Het leek een plofkraak, maar was het niet

Politie & Justitie

WEESP - Even leek het er op dat er een plofkraak was gepleegd op het kantoor van de Rabobank aan de Irenelaan. Het bleek loos alarm. Mogelijk dat vuurwerk een rol speelde.

Een grote politie-inzet, vanavond rond half tien. Er waren meldingen binnengekomen van een plofkraak op het bankkantoor van de Rabobank. De politie zette onder meer meteen een helikopter in om het gebied af te speuren.

ADVERTENTIE

Het bleek loos alarm. Wat er nu precies is gebeurd, dat is nog niet duidelijk. Maar even daarvoor, rond kwart over negen, werd er boven Weesp wel zwaar vuurwerk afgestoken. Ook daarvan kreeg de politie meldingen en mogelijk is dat door omstanders aangezien voor een plofkraak. 

Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant

Tekstadvertenties