Afbeelding
Foto: Harro Smit

Showstuk van chocolade voor Weespers aan de Wand

B2b

WEESP - Chocolaterie Boom heeft in opdracht van kunstmanifestatie 'Weespers aan de Wand' een chocoladeshowstuk gemaakt voor Rabobank Amstel en Vecht. Dit om te vieren dat de Rabobank hoofdsponsor blijft.

Het showstuk is gemaakt met het kenmerkende oranje van de Rabobank en het symbool van Weesper aan de Wand, een blauwe lotusbloem. Tijdens de ondertekening van de contractverlenging is het showstuk overhandigd aan de Rabobank. "Een supermooie opdracht waarbij kunst en chocolade centraal staan", meldt Guy Raasveld van de chocolaterie aan de Slijkstraat.

Chocoladekerkje
Tijdens Weespers aan de Wand tonen professionele Weesper kunstenaars nieuw werk. Dat gebeurt tijdens het pinksterweekeinde in de Van Houtenkerk. Deze kerk wordt ook wel het 'chocoladekerkje' genoemd en is een van de weinige tastbare herinneringen aan het tijdperk van cacaofabrikant Van Houten in Weesp.

Zakelijk
Het is een van de laatste bijdragen van Raasveld aan de chocolaterie. Omdat hij en Wim Boom zakelijk niet meer op één lijn zitten verlaat hij de zaak, zo heeft Raasveld zijn relaties laten weten.

Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant