Thijs (tweede van rechts) is uitgekozen voor een reclamecampagne.
Thijs (tweede van rechts) is uitgekozen voor een reclamecampagne.

Thijs (12) met cameraploeg op pad voor reclamecampagne

Algemeen

WEESP De 12-jarige Thijs Noom uit Aetsveld is de afgelopen dagen met een cameraploeg op pad geweest. Hij is uitgekozen voor een nieuwe reclamecampagne van uitvaartketen Monuta. 

Het productiebedrijf dat de campagne maakt zocht 'een vrolijk en sportief gezin'. Zijn moeder herkende haar jongens en zichzelf daarin en meldde haar gezin aan. Thijs voetbalt bij Weesp, zijn vader hockeyt bij MHC Weesp, zijn broer speelt waterpolo bij Triton en moeder Brigitte loopt hard bij TTW. 

Voetbaltraining 
De audities waren al in december maar door de coronauitbraak duurde het een tijd voor de opnames konden starten. Er is bij het gezin thuis gefilmd, maar er zijn gisteravond ook opnames gemaakt tijdens een voetbaltraining bij FC Weesp. Thijs' teamgenoten van JO12 komen dus ook in beeld. De campagne draait om mensen/gezinnen die een positieve kijk op het leven hebben. In totaal wordt het reilen en zeilen van vier gezinnen gevolgd. Wanneer de campagnefilm te bekijken is, is nog niet bekend.

Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant