Mooie nieuwe spreekruimtes bij de gemeente. Foto: Brian Elings
Mooie nieuwe spreekruimtes bij de gemeente. Foto: Brian Elings

Gemeente verbetert service

Algemeen

WEESP - Met de opening van het nieuwe Klant Contact Centrum (KCC) verwacht de gemeente Weesp de dienstverlening naar een hoger peil te tillen. Het nieuwe centrum in het Stadskantoor ging deze week open.

In het KCC kunnen Weespers aan een van de balies terecht met hun vragen. In plaats van steeds doorverwezen te worden, is het nu de bedoeling dat één medewerker de vraag oplost of de juiste mensen inschakelt. 

Aan de bouw van het nieuwe Klant Contact Centrum hebben zes Weesper bedrijven meegewerkt. De officiële opening volgt later dit jaar. 

Uit de krant

!

Uit de krant

Afbeelding
Beter een gouden buur, dan een verre vriend Mensen 15 aug, 10:00
Logo
Afbeelding
Zomerrubriek ‘Weesper voor één dag’ Ronald de notenman: ‘Weesp is een goede markt’ Mensen 15 aug, 09:20
Afbeelding
Drukte bij de Spiegelplas Algemeen 14 aug, 16:13
Afbeelding
Mindful en sportief aan Sluis-en-Bruggenfeest beginnen Cultureel 14 aug, 09:00
Afbeelding
Canadese populieren gekapt in Weesp Natuur en Milieu 13 aug, 13:00
Afbeelding
Het heidehaantje Column GNR 13 aug, 08:03
Logo
Afbeelding
Zomerportret Dj en producer Justin Putuhena raakte zichzelf kwijt in wereldje rond Justin Prime Mensen 13 aug, 06:00
Logo
Afbeelding
In Noord-Holland verdronken vorig jaar 14 mensen Deskundigen: ‘Let op elkaar om kans op verdrinking te verkleinen’ Algemeen 12 aug, 15:00
Voorproefje WeesperNieuws Extra? Schrijf je in voor de dagelijkse nieuwsbrief