Als lid lees je alles!     WORD LID    meer informatie
Foto: UWV

UWV: Kansen liggen voor het oprapen op regionale arbeidsmarkt

  Bedrijven   voorlezen

Uit de krant

Avond met foto’s André Verheul in de Van Houtenkerk

Avond met foto’s André Verheul in de Van Houtenkerk

7 nov 2021, 07:54

WEESP Ruim tweehonderd foto’s uit vervlogen Weesper tijden van André Verheul zullen te zien tijdens een presentatie in de Van Houtenkerk op 18 november.

De Groene Griffioen start podcast over lokale voedselketens

De Groene Griffioen start podcast over lokale voedselketens

6 nov 2021, 15:56

WEESP De Groene Griffioen is een podcast gestart over lokale voedselketens. In ‘een podcast over Lokale Voedselketens’ vertellen boeren, burgers en tuinders over hun ervaringen.

‘Argus? Die club gaat groeien, let maar op’

‘Argus? Die club gaat groeien, let maar op’

6 nov 2021, 06:00

Wie Barry Schep wil spreken, moet van goeden huize komen. De voormalig korfballer en huidige coach van korfbalclub Dalto is een druk baasje

‘Toen ik na dertig jaar weer de kleedkamer inkwam, dacht ik: deze geur heb ik gemist!’

‘Toen ik na dertig jaar weer de kleedkamer inkwam, dacht ik: deze geur heb ik gemist!’

5 nov 2021, 16:33

Fanatiek, dat zijn de deelnemers zeker. Maar bij Walking Football gaat het niet om winnen

GGD-teststraat in Hilversum verhuist van Arenapark naar Havenkwartier

GGD-teststraat in Hilversum verhuist van Arenapark naar Havenkwartier

5 nov 2021, 13:30

WEESP De coronateststraat van de GGD Gooi en Vechtstreek in Hilversum staat komende woensdag voor het laatst op het Arenapark. Vanaf donderdag kunnen mensen die zich willen ..

Gemeente herroept en weigert verleende vergunning kinderopvang Liefjes

Gemeente herroept en weigert verleende vergunning kinderopvang Liefjes

5 nov 2021, 12:20

WEESP De gemeente heeft op 24 september besloten om de verleende vergunning aan kinderdagverblijf Liefjes te herroepen en weigeren. De opvang gaat in beroep tegen de besliss..

Over de woonlasten is nu nog niets te zeggen

Over de woonlasten is nu nog niets te zeggen

5 nov 2021, 10:34

Er is op dit moment nog geen reden om je zorgen te maken over stijgende woonlasten volgend jaar. Pas in december wordt duidelijk wat Amsterdammers en dus huidige Weespers va..

Geen treinen tussen Weesp en Amsterdam Centraal, extra drukte rond Amsterdam

Geen treinen tussen Weesp en Amsterdam Centraal, extra drukte rond Amsterdam

5 nov 2021, 10:19

WEESP Er rijden van zaterdag 6 november 00.50 uur tot en met zondag 7 november 02.00 uur geen treinen tussen Weesp en Amsterdam Centraal.

Toeristisch Actieplan nog een jaar langer in samenwerking met Visit Gooi & Vecht

Toeristisch Actieplan nog een jaar langer in samenwerking met Visit Gooi & Vecht

4 nov 2021, 16:45

Ruim tweeënhalf jaar geleden werd het Toeristisch Actieplan vastgesteld door de gemeente. Vorige week werd de gemeenteraad op de hoogte gesteld van de jaarlijkse voortgang v..

29ste editie sloepenrace MPM net even anders, maar wel met feest

29ste editie sloepenrace MPM net even anders, maar wel met feest