Afbeelding
Foto: WeespFoto

Leo Timmermans

Leo (58) is geboren in Weesp, en al decennialang een bekend gezicht in sportend Weesp. In 2002 raakte hij als looptrainer en voorzitter van de Trim- en Trainingsgroep Weesp betrokken bij de Vechtloop en zorgde o.a. voor de eerste online uitslagen. Bij de oprichting van de Stichting Vechtloop Weesp in 2011 werd hij voorzitter (tot 2017). Sinds die tijd is ook Leo’s vrouw Monique achter de schermen actief bij de Vechtloop. Wat Leo het mooiste vindt aan de loop? “Het enthousiasme vooral van de jonge lopers en de saamhorigheid onder de vrijwilligers. Je bouwt samen echt iets prachtigs op voor Weesp en leert veel leuke mensen kennen.” Alleen door het samen te doen, ontstaat er blijvend iets moois, vindt Leo. Hij is daarom blij met de nieuwe gezichten en energie in het bestuur. Als speaker zal hij ook dit jaar weer veel lopers aanmoedigen met hun prestaties. Twijfel je nog? Leo’s advies: doe gewoon mee, als deelnemer of vrijwilliger!

ADVERTENTIE