Het logo van Weesp Marketing voor de promotie van Weesp.
Het logo van Weesp Marketing voor de promotie van Weesp.

Dit logo moet Weesp op de kaart zetten

Algemeen

WEESP - Een hartje en het woord Weesp. Het is nieuwe logo van Weesp Marketing voor de promotie van Weesp. De officiële presentatie is tijdens het Sluis-en-bruggenfeest.

Dit beeldmerk gaan we de komende jaren veel zien, zegt André Wierper van Weesp Marketing. Omdat de eerste twee letters van Weesp afwijken, staat er - als je voor een tweede keer kijkt - 'We love Weesp', maar dat is geen slogan. "Maar de achterliggende gedachte is wel om het gevoel op te wekken dat wij nu eenmaal allemaal een beetje van Weesp houden", zegt Wierper.

Voor iedereen
Het logo is dan ook straks voor iedereen gratis beschikbaar. Bedoeld om overal op te plakken of aan te koppelen. Winkeliers en bedrijven, verenigingen en instellingen, maar ook organisaties van evenementen kunnen het gebruiken. Het WeesperNieuws plakte het beeldmerk meteen in de Sluis-en-bruggenkrant die bij deze krant zit. Ook particulieren worden aangemoedigd het logo te gebruiken, bijvoorbeeld op de eigen website of Facebookpagina. "Laat zien dat je Weesp een warm hart toedraagt, zo worden we allemaal een beetje ambassadeur van ons stadje", legt Wierper uit.

Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant