Jazz in 2: Lukas Mohl Trio
zondag 19 april tot zondag 19 april 2026 van 16:00 tot 17:00
‘Speaking from the Heart’ is een intiem en persoonlijk muziekproject over zelfacceptatie en kwetsbaarheid. Het programma experimenteert met verschillende thema’s, zoals mentale gezondheid, liefde en de moed om authentiek te leven. Dit concert is inclusief een gratis drankje.
