Bij FC Weesp kwamen dinsdag 26 november inwoners, professionals en ervaringsdeskundigen samen voor de aftrap van Orange the World, de wereldwijde VN-campagne tegen geweld tegen vrouwen.
De bijeenkomst, voorafgegaan door het oranje verlichten van het stadhuis, werd geopend door bestuursvoorzitter Katinka Hilders. Rutger ter Hoeven, voorzitter FC Weesp, heette de aanwezigen welkom. Daarna volgden een lezing van Yesim Ca..













