WEESP - Warm en drukkend, en met wat voelbare spanning in de diverse horecagelegenheden, startte zaterdag 20 juni om 19.00 uur de wedstrijd Nederland-Zweden. De spanning werd al snel weggenomen door een vroege goal van Brobbey.
Brian Brobbey legde af op Tijjani Reijnders en via Cody Gakpo kwam de bal weer bij Brobbey: 1-0. Die goal, en alle daaropvolgende, werden met gejuich ontvangen.
ADVERTENTIE
In de Slijkstraat werd, met barbecue, gekeken door een groep enthousiaste buurtgenoten.(Foto 1: Sjors R.M. Chambone / Foto 2: WeesperNieuws)
Ook Toeters & Bellen kleurde Oranje. Bezoekers hadden meer drinkpauzes dan het Nederlands elftal.(Foto: Sjors R.M. Chambone)
Gespannen blikken richting het scherm bij café ‘t Helletje.(Foto: Sjors R.M. Chambone)
Maar niet zonder een Hollandse bal als versnapering.(Foto: Sjors R.M. Chambone)
Bij Wispe kleurde het zowel binnen als buiten oranje.(Foto: Sjors R.M. Chambone / Foto 2: WeesperNieuws)
Bij café De Heksenketel ging de gezelligheid gepaard met Zweedse balletjes.(Foto 1: WeesperNieuws / Foto 2: Sjors R.M. Chambone)