Supporters konden tijdens Nederland - Zweden blijven juichen!
Supporters konden tijdens Nederland - Zweden blijven juichen! Foto: Sjors R.M. Chambone
Foto’s

Hoe beleefden horecabezoekers Weesp de wedstrijd Nederland-Zweden?

WK

WEESP - Warm en drukkend, en met wat voelbare spanning in de diverse horecagelegenheden, startte zaterdag 20 juni om 19.00 uur de wedstrijd Nederland-Zweden. De spanning werd al snel weggenomen door een vroege goal van Brobbey.

Brian Brobbey legde af op Tijjani Reijnders en via Cody Gakpo kwam de bal weer bij Brobbey: 1-0. Die goal, en alle daaropvolgende, werden met gejuich ontvangen.

ADVERTENTIE
In de Slijkstraat werd, met barbecue, gekeken door een groep enthousiaste buurtgenoten. (Foto 1: Sjors R.M. Chambone / Foto 2: WeesperNieuws)
<p>Ook Toeters &amp; Bellen kleurde Oranje. Bezoekers hadden meer drinkpauzes dan het Nederlands elftal.</p>
Ook Toeters & Bellen kleurde Oranje. Bezoekers hadden meer drinkpauzes dan het Nederlands elftal. (Foto: Sjors R.M. Chambone)
Gespannen blikken richting het scherm bij café ‘t Helletje. (Foto: Sjors R.M. Chambone)
<p>Maar niet zonder een Hollandse bal als versnapering.</p>
Maar niet zonder een Hollandse bal als versnapering. (Foto: Sjors R.M. Chambone)
Bij Wispe kleurde het zowel binnen als buiten oranje. (Foto: Sjors R.M. Chambone / Foto 2: WeesperNieuws)
Bij café De Heksenketel ging de gezelligheid gepaard met Zweedse balletjes. (Foto 1: WeesperNieuws / Foto 2: Sjors R.M. Chambone)