Ramon van Biezen nam afgelopen weekend deel aan de marathon van New York. Ondanks het ongebruikelijk warme weer (23-24 graden) en de zeer hoge luchtvochtigheid liep de Weesper, geholpen door sponsoring van vrienden, buren, familie en bedrijven ruim zesduizend euro bij elkaar voor de Stichting Kika (Kinderen Kankervrij).
Volgens het oorspronkelijke plan, zo vertelt Ramons vriendin Diane Schil, stond de deelname al 3 jaar geleden in de agenda, maar door corona was de uitvoering niet eerder mogelijk. In het eerste coronajaar werd het evenement in zijn geheel afgelas..













