Het gerechtshof in Amsterdam heeft een 56-jarige Amsterdammer veroordeeld tot 22 maanden gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk, voor de langdurige belaging van zijn ex-partner in Weesp en het aanrijden van haar met zijn auto.
Volgens het hof heeft de man tussen oktober 2020 en april 2022 op ‘grove en indringende wijze’ inbreuk gemaakt op het leven van de vrouw. Zijn gedrag joeg haar niet alleen angst aan, maar ontwrichtte ook het dagelijks leven van haar en haar ..













