De botenparade tijdens Weesp Gastvrij in 2017.
De botenparade tijdens Weesp Gastvrij in 2017. Foto: André Verheul

Allemaal ambassadeur van ‘Warenhuis Weesp’

Algemeen

WEESP - Weesp Marketing presenteerde vrijdag het programma voor het nieuwe seizoen. Voorman André Wierper gebruikte daarbij vaak de woorden 'samen' en 'verbinden' .  

De organisatie wil de leefbaarheid en attractiviteit in Weesp verhogen door zich te richten op een aantal activiteiten waarmee de stad als geheel ("totaalconcept") wordt gepromoot. Zoals tijdens de Weesper sport- en cultuurdag op 17 juni en het culturele en culinaire shoppingsfestival Weesp Gastvrij op 30 juni.

Wierper vergelijkt Weesp met een warenhuis, waar verschillende afdelingen één geheel vormen. Cultuuraanbieders, winkeliers, sportclubs enzovoort zijn de afdelingen in ‘Warenhuis Weesp’.

Ambassadeurs
Wierper riep organisaties en initiatiefnemers op om elkaar op te zoeken en elkaar te helpen en te versterken. "We willen een hoge betrokkenheid van inwoners en bedrijven creëren: wij allemaal zijn de ambassadeurs van Weesp."

Typisch Weesp
Daarbij moet Weesp niet verworden tot pretpark. Weesp Marketing wil zich richten op wat zij noemen: 'typisch Weesper activiteiten'. 

Lied Erik Jobben
Om de identiteit van Weesp meteen aan te scherpen, lanceerde Erik Jobben zijn CD met daarop het lied over Weesp dat hij tijdens het verkiezingsdebat van WeesperNieuws speelde in de bibliotheek.

Erik Jobben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mis niks, lees alles!

Wil je ons steunen en al onze artikelen lezen?
Kies hier je abonnement.

Uit de krant